Πολιτική Ακύρωσης –
Επιστροφών – Υπαναχώρησης

Επιστροφή Προϊόντων

Εντός 15 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε, με δική σας οικονομική επιβάρυνση.

Για την επιστροφή προϊόντων, προϋποτίθεται:

  1. ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν
  2. δεν έχουν αφαιρεθεί σημάνσεις που φέρουν επάνω τους τα προϊόντα
  3. βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, εντός της συσκευασίας και έχετε όλα τα έντυπα παραστατικά αποστολής, με τα οποία τα παραλάβατε.

Μπορείτε είτε να ζητήσετε αντικατάσταση των επιλεχθέντων από εσάς προϊόντων, με άλλα τουλάχιστον ίσης αξίας ή και την επιστροφή των χρημάτων σας.

Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε τα προϊόντα να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Ωστόσο, σε περίπτωση που παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα αποστολής και επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά την unitedkids.gr.

Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος θα σας στείλουμε άμεσα το ορθό, αφού σας επιβεβαιώσουμε μέσω e-mail τη νέα παραλαβή.

Μπορείτε να μας ενημερώσετε άμεσα στο e-mail: info@unitedkids.gr, γνωστοποιώντας μας το πρόβλημα.

Για την επιστροφή του ελαττωματικού ή μη κατάλληλου μεγέθους προϊόντος είναι απαραίτητο να το συσκευάσετε σωστά, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή, να τοποθετήσετε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει, ένα έγγραφο στο οποίο αναφέρετε τα στοιχεία σας αναλυτικά (όνομα, επίθετο, διεύθυνση, τκ , τηλέφωνο), την απόδειξη λιανικής πώλησης την οποία έχετε λάβει, καθώς και το λόγο της επιστροφής του προϊόντος και τέλος να το αποστείλετε μέσω κάποιας μεταφορικής εταιρίας, αν και προτιμότερο θα ήταν να το κάνετε μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, με την επισήμανση, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

Ακύρωση Παραγγελίας

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μέσω Email, info@unitedkids.gr, για να μας ενημερώσετε σχετικά. Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο εάν δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τη διαδικασία που έγινε η αγορά (κατάθεση, κάρτα).

Εάν σε κάθε περίπτωση, για λόγους ανωτέρας βίας δεν καταστεί δυνατή η παράδοση της παραγγελίας σας εντός του χρονικού διαστήματος που έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για περαιτέρω διευκρινίσεις σχετικά με την παράδοση.